domingo, 22 de mayo de 2016

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

El martes, día 17, foi o Día das Letras Galegas, este ano adicábaselle a Manuel María, polo que aprendemos unha poesía súa que nos gustou moito.

Polos mares dos meus soños, quen me verá navegar!
Navegarei por mil ríos, sete mares hei cruzar.
No meu barco de xoguete, cansarei de viaxar!
No meu barco de xoguete, mariñeiro e capitán!
Non teño medo ao trebón, nin me asusta o furacán,
Teño un barco de xoguete e nel me quero embarcar!


Unha vez que aprendemos a poesía, decidimos facer o noso barco con nosos soños. 
Primeiro fixemos un barco de papel e decorámolo entre todos.














Unha vez feito o barco, cada un debuxou o seu soño







E así quedou o noso barco dos soños!


























No hay comentarios:

Publicar un comentario